Thursday 26 July 2012

Szybki Paznokieć Dnia - a właściwie wielu dni ostatnio ;)

China Glaze Dress me up, na palcu serdecznym Revon Sparkling, światło naturalne
Wpadłam po uszy, a moim wybrańcem jest lakier od China Glaze Dress me up, który pokazywałam Wam w moim poście z zakupami KLIK. Jestem nim zauroczona - jego aplikacją, tym jak szybko schnie, ślicznym żelowym wykończeniem, trwałością no i przede wszystkim kolorem. Wygląda bardzo szykownie na paznokciach, a ten odcień brudnego różu sprawia, że moje, normalnie żółtawe dłonie, nie wyglądają aż tak 'azjatycko'. Ostatnio noszę Dress me up bardzo często, co raczej mi się nie zdarza z innymi kolorami. Na paznokieć palca serdecznego nakładam brokat z Revlonu - Sparkling, dzięki czemu  mani wygląda jeszcze ładniej.

Przepraszam za wygląd moich paznokci na zdjęciach i za jakość zdjęć. Manicure na zdjęciach ma około tydzień, stąd pościerane końcówki, a jakość jest jaka jest, bo aparat nie chciał ze mną współpracować, a ja bardzo chciałam jak najlepiej oddać kolor lakierów. Jak się Wam podoba? Mnie to połączenie urzekło, a lakierem China Glaze jestem zachwycona, muszę kupić więcej kolorów od tej firmy!
Zdjęcie z fleshem
Ściskam mocno,
Zuza

2 comments: