Monday 30 July 2012

TAG: ulubione kanały na youtube

Zacznę od tego, że uwielbiam czytać i oglądać wszelkiego rodzaju TAGi, są lekkie, przyjemne i można się z nich dowiedzieć ciekawych rzeczy ;) Ten Tag zainteresował mnie szczególnie, a to ze względu na to, że właśnie od youtube zaczęła się moja przygoda z kosmetykami, a raczej z 'kosmetykomanią'. Pamiętam, że przed studniówką wszędzie szukałam jakiejś inspiracji odnośnie fryzury, trafiłam na youtube i zaczęłam oglądać różne tutoriale, a potem efekt domina i wpadłam po uszy ;) Pokażę Wam dziś kanały, które lubię najbardziej, które mnie inspirują i umilają wolny czas. Od razu zaznaczam, że śledzę głównie amerykańskie i brytyjskie vloggerki, ale wśród rodaczek też mam parę ulubionych dziewczyn.


Zasady: 
1. Zamieść regulamin i baner TAGu. 
2. Wypisz w TAGu kanały, które oglądasz (o modzie, urodzie i inne), 
możesz je podzielić na obcojęzyczne i w języku polskim. 
3. oTAGuj 10 osób

KANAŁY OBCOJĘZYCZNE (kolejność przypadkowa):
1. Allison z Amarixe - przesympatyczna dziewczyna, profesjonalnie przygotowuje się do każdego swojego filmiku, bardzo lubię jej poczucie humoru i głos, przyjemnie się jej słucha i przyjemnie się ją ogląda.
2. Fleur z Fleurdeforce - nie przemawiają do mnie jej tutoriale, ale uwielbiam przygotowane przez nią recenzje produktów i filmy z ulubieńcami - zawsze swatchuje produkty, o których mówi, dokładnie je pokazuje i szczegółowo omawia. Ma piękny brytyjski akcent i cały zwierzyniec w domu, który często pojawia się w jej filmikach - i jak tu jej nie lubić? ;)

3. Sam i Nic z Pixiwoo - tych sióstr chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, zawsze gdy potrzebuję inspiracji makijażowych przeglądam ich filmiki. Są przesympatyczne, bardzo przyjemnie się je ogląda, a do tego makijażem zajmują się profesjonalnie, więc można się od nich wiele nauczyć. 

4. Essie z Essie Button - jestem jej subskrybentką od dość niedawna i żałuję, że odkryłam ją tak późno. Dziewczyna jest przezabawna, w 100% moje poczucie humoru, kiedy widzę jej nowy filmik na stronie głównej youtube od razu się uśmiecham. Oglądanie jej filmików to sama przyjemność. 

5. Lisa Eldridge - 100% profesjonalizmu, przepiękna kobieta, ma piękny terapeutyczny 'kojący' głos. Wypróbowałam parę polecanych przez nią produktów i w większości się u mnie sprawdziły, więc ufam jej jak mało komu :)

6. Ingrid z Missglamorazzi - zaimponowała mi tym, że nie boi się pokazywać przed kamerą swoich niedoskonałości. Ingrid przyjaźni się z Fleur, Allison i Tanyą (o której napiszę zaraz) uwielbiam gdy nagrywają filmiki razem! 
7. Zoey z Zoella280390 - przepiękna i bardzo zabawna Brytyjka. Oprócz filmików o tematyce urodowej, często kręci także vlogi i różnego rodzaju TAGi.
8. Tanya z Pixi2woo - na koniec zostawiłam tą, od której to wszystko (czyli moja miłość do kosmetyków i makijażu) się zaczęło. Tanya kręci głównie tutoriale, ale na jej kanale pojawiają się również recenzje, ulubieńcy i inne tego typu smakołyki :) Pixi2woo to pierwszy kanał, który zasubskrybowałam w życiu, więc mam do niego ogromny sentyment. A sama Tanya jest przesympatyczna, bardzo pomocna i ma OBŁĘDNE usta.

POLSKIE KANAŁY:
1. Agnieszka z Nieesia25 - nikomu chyba nie muszę jej przedstawiać :) Uwielbiam jej filmiki, wiele z jej cennych rad wykorzystuję w swojej codziennej pielęgnacji. No i parę jej przepisów na stale zagościło już w mojej kuchni hehe

2. Gosia z Cremedelacreme28 - nie wiem skąd ta kobieta bierze tyle pozytywnej energii i nie będę dociekać, ale bardzo cieszy mnie to, że dzieli się nią ze swoimi widzami. Gdy mi smutno gdy mi źle włączam sobie jej filmiki i chandra mija jak ręką odjął :)

3. Agnieszka z Nissiax83 - w kwestii pielęgnacji naturalnej nauczyłam się od niej o wiele więcej niż od mojej kosmetyczki. Seanse z jej filmikami są gratką nie tylko dla mnie, ale także dla mojego kota - wyczekuje na ekranie pupila Agnieszki - Muffina, wydaje mu się wtedy, że widzi na komputerze samego siebie ;)

To by było na tyle :) Teraz zmykam, bo przed chwilą Fleur wrzuciła nowy filmik - o podkładach, więc pędzę go obejrzeć? A jakie są Wasze ulubione vlogerki?
Pozdrawiam serdecznie, 
Zuza

2 comments: