Monday 13 August 2012

Maybelline Dream Fresh BB Cream - UPDATE

Niestety, cofam wszystko dobrego co napisałam o BB kremie z Maybelline. Dwa dni temu obudziłam się z kolonią zaskórników, pryszczy i bolących wulkanów na twarzy. Nie jestem do końca przekonana, czy to Maybelline sam dokonał tego dzieła, czy pomógł mu Rimmel Wake me up, ale wcześniej po Rimmelu mnie nie wysypywało, więc to raczej zasługa Maybelline. Takiego pobojowiska na twarzy nie miałam dawno, nie jestem sobie w ogóle w stanie przypomnieć, czy kiedykolwiek aż tak wysypało mnie po jakimkolwiek podkładzie. Kremik wędruje do kosza, a ja wciąż poszukuję idealnego lekkiego podkładu na lato:(

3 comments:

  1. O matko, współczuję.. Ja nie eksperymentuję z tymi kremami BB ;/

    ReplyDelete
  2. oj, szkoda, że takie niespodzianki Ci pozostawił :(

    ReplyDelete